Welke zip past bij mij

Mehmet.A

New Member
Hoi

ik rij al een paar maanden op een Chinese scooter en ik wil hem verkopen om een zip te kopen. De reden dat ik Zip wilt kopen is dat ik iets meer wilt leren om te sleutelen en ook repareren en aanpassen, maar ik weet niet of 2t, 4t of een iget beter is om te leren sleutelen. Deze ga ik ook gebruiken om naar school te gaan en ook om met vrienden te rijden.
MVG
 
Advertisement - register to remove this

Begin met (luchtgekoeld) 2 takt. Is misschien makkelijker te begrijpen dan 4 takt. Persoonlijk vind ik Minarelli een fijn motorblok. Verdiep je in de 2 takt techniek. Heb je vragen kan je ze altijd stellen. Verwacht niet dat je na het inlezen alles weet (alles behalve zelfs). Theorie en praktijk kunnen verschillen. Belangrijkst is dat je begrijpt wat de functies zijn van alle onderdelen van een motorblok en hoe het kan dat een motorblok doet wat hij moet doen. Snap je de techniek, dan kom je een heel eind.
 
Begin met (luchtgekoeld) 2 takt. Is misschien makkelijker te begrijpen dan 4 takt. Persoonlijk vind ik Minarelli een fijn motorblok. Verdiep je in de 2 takt techniek. Heb je vragen kan je ze altijd stellen. Verwacht niet dat je na het inlezen alles weet (alles behalve zelfs). Theorie en praktijk kunnen verschillen. Belangrijkst is dat je begrijpt wat de functies zijn van alle onderdelen van een motorblok en hoe het kan dat een motorblok doet wat hij moet doen. Snap je de techniek, dan kom je een heel eind.