Minarelli cilinder op peugeot

Ivarrr

Member
Past een minarelli cilinder op een carter van een vivacity? Want ga een viva ombouwen naar lc maar nou is de enige 70cc polini voor peugot 450 euro ofzo en dat word mij te veel, nou zag ik dat cilinders voor minarelli horizontaal veel goedkoper zijn. Zou dat passen kwa spoelpoorten enzo? Of zou het beter zijn om een minarelli horizontal blok te kopen en die eronder te zetten
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Denk dat het een kansloos Project word , waar veel verspilt geld ingaat zitten .
Beter deze boel verkopen , en een Project starten waar een grote kans van slagen inzit .
Anders word het een Money -Pitt , en bij verkoop veel geld verloren gaat .
Sorry hoor .. slechts goed bedoeld ... ik ben zelf flink op de neus gevallen met een Speedfight 3 project , waar veel tijd en geld ingestoken was , niet op gewenste snelheid te krijgen was , en met flink verlies heb verkocht , ondanks de Scoot in nieuwstaat was .
 

Attachments

  • black-bullet.jpg
    black-bullet.jpg
    178.3 KB · Views: 6
Denk dat het een kansloos Project word , waar veel verspilt geld ingaat zitten .
Beter deze boel verkopen , en een Project starten waar een grote kans van slagen inzit .
Anders word het een Money -Pitt , en bij verkoop veel geld verloren gaat .
Sorry hoor .. slechts goed bedoeld ... ik ben zelf flink op de neus gevallen met een Speedfight 3 project , waar veel tijd en geld ingestoken was , niet op gewenste snelheid te krijgen was , en met flink verlies heb verkocht , ondanks de Scoot in nieuwstaat was .
Wat was je setup en je top? Ben van plan dat tamme blokje op m’n Ludix de moer van op te voeren.
 
Denk dat het een kansloos Project word , waar veel verspilt geld ingaat zitten .
Beter deze boel verkopen , en een Project starten waar een grote kans van slagen inzit .
Anders word het een Money -Pitt , en bij verkoop veel geld verloren gaat .
Sorry hoor .. slechts goed bedoeld ... ik ben zelf flink op de neus gevallen met een Speedfight 3 project , waar veel tijd en geld ingestoken was , niet op gewenste snelheid te krijgen was , en met flink verlies heb verkocht , ondanks de Scoot in nieuwstaat was .
Minder. Kan beter gwn een typhoon met malboro kappen en een beetje snel maken
 
Back
Top