80cc zip meer power voor optrek als doortek en beetje top

Arda54

New Member
mijn setup:

a/b begrenzer (ik weet ik moet een gele cdi kopen mr die zijn beetje te duur als ik eentje met een toeren begrenzer will)
80cc top performance cilinder
naraku nokenas
6.5 mallosi rollen
witte malosi veer
mallosi varioteur set
86 spoeir
power filter
orgineel vsnaar
turbo kit uitlaat

dat was het denk ik de rest is orgineel



ik will wat meer optrek en doortrek want het lijkt dat die heel traag is voor een 80cc teller werkt niet mr ik zall morge video maken met gps
ong 70 is de top mischien 68 ofzo ik weet niet meer zeker

ik will gwn 80 ofzo top zien maar met veel meer door en optrek bij biggen want zelfs de 65 duurt lang volgens mij met de gps

kan ik een groteren carb kopen die direkt erop past mischien iets anders kopen

en zou ik een gele cdi kopen en daarnaast gwn een toeren begrenzer zo als op een 2t zetten voor iba of moet ik die ene van begrenzer.nl kopen voor dat?

of zou ik grotere sproeier en met luchtschroef beetje speelen
 
Advertisement - register to remove this

Beeter optrek en beetje meer doortrek
doe die powerfilter deraf en standaard luchtfilter merk je al sws wat van en dan malossi vertanding als je hogere top wilt en betere doortrek heb toevallig tekoop als je wilt en rollen moet je denk ik 7,5 of 8,0 doen ik heb zelf 8,4 beste na mij gevoel sproeier is goed heel misschien kan je 84 doen en welke trekveren heb je
 
ik heb witte trek veren en witte drukveer ik heb nu 6,5 rollen als ik 7.2 rollen er in zet zou ik optrwk verliezen of beeter optrek en doortrek krijgen door op zijn toeren tekrijgen? En hoeveel kost die mallosi vertanding van jou?
Post automatically merged:

doe die powerfilter deraf en standaard luchtfilter merk je al sws wat van en dan malossi vertanding als je hogere top wilt en betere doortrek heb toevallig tekoop als je wilt en rollen moet je denk ik 7,5 of 8,0 doen ik heb zelf 8,4 beste na mij gevoel sproeier is goed heel misschien kan je 84 doen en welke trekveren heb je
ik heb witte trek veren en witte drukveer ik heb nu 6,5 rollen als ik 7.2 rollen er in zet zou ik optrwk verliezen of beeter optrek en doortrek krijgen door op zijn toeren tekrijgen? En hoeveel kost die mallosi vertanding van jou en zou ik optrek/doortek verliezen als ik die vertanding erop zet? En na de witte trek veertjes doet de scooter eers toeren daarna trek die op zonder de witte trekjes was dat direkt als ik gas gaf
 
ik heb witte trek veren en witte drukveer ik heb nu 6,5 rollen als ik 7.2 rollen er in zet zou ik optrwk verliezen of beeter optrek en doortrek krijgen door op zijn toeren tekrijgen? En hoeveel kost die mallosi vertanding van jou?
Post automatically merged:


ik heb witte trek veren en witte drukveer ik heb nu 6,5 rollen als ik 7.2 rollen er in zet zou ik optrwk verliezen of beeter optrek en doortrek krijgen door op zijn toeren tekrijgen? En hoeveel kost die mallosi vertanding van jou en zou ik optrek/doortek verliezen als ik die vertanding erop zet? En na de witte trek veertjes doet de scooter eers toeren daarna trek die op zonder de witte trekjes was dat direkt als ik gas gaf
Sorry heb die vertanding al verkocht
Maar toen ik hem erin had verloor ik klein beetje optrek maar had ik wel betere doortrek en top
Maar als je een malossi torque driver eropzet en die vertanding dan krijg je die optrek terug misschien zelfs beter en hou je die topsnelheid
 
Back
Top